hjältar

Idag på jobbet så flög timmarna bara iväg.. Från att ha börjat jobba 06:30 och haft hela dagen framför mig så var klockan helt plötsligt 16:30 och jag fick gå hem för dagen!
Det är skönt med dagar som denna som har sånt bra flyt...

Imorgon ska jag fixa ögonbrynen och sedan gå på stan för att leta inte köpa.. bara leta nyårsklänning...Jag har byggt upp en idé om hur den ska se ut, så den finns väl säkert inte ute i affären.

Just nu sitter jag och lyssnar på Mark Levengood som håller i Svenska Hjältar galan.

Vad betyder ordet modig?
Att man gör nånting fastän man inte riktigt vågar. Så förklarade en liten pojke just ordet Modig!

Kommentarer
Postat av: gulan

jadu det vetefan :) dom var så jävla bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback