drink

Det var egentligen tänkt att jag skulle jobba förmiddag idag till 16:30 men det var kris om vikarier så jag fick ta en delad idag.. och som tack för att jag ändrade tur så fick jag gå hem tidigare nu på förmiddagen men ändå komma tillbaka 15:30.. =)  Så nu sitter jag hemma och funderar över vad jag ska hitta på!
Jag tänkte försöka få tag på Marika och höra hur hon och familjen har det..
Jag ska vila en stund nu och sen kanske det blir att åka in till stan för att gå mitt ärende på bolaget.
Jag har tänkt köpa all alkohol nu inför helgen och nyår så jag inte blir utan. Jag antar att det kommer vara kraftigt mycket folk på bolaget i slutet av nästa vecka.. Jag som jobbar hela veckan vill inte behöva gå och trängas där nästa vecka så jag gör lika gärna bort det nu!
Det enda jag vet än så länge om nyår är att jag ska följa med Jonna och gänget till havsbadet från morgonen.
Det är ju ändå 2 veckor kvar så jag hinner nog få reda på mer planer innan dess!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback