bra, mycket bra!

Att jobba natt gick jättebra..Det var lugnt på mina 2 avdelningar och Niklas och jag smsade till 5 samt att Jonna ringde kring 3.. Så det var inte alls illa att jobba denna natten!!
Jag bestämde mig för att lägga mig och sova när jag kom hem.. Somnade kring 8 tror jag och vaknade av ett sms 20 i 9.. kunde somna om men vaknade igen av ett nytt sms kring 12 tiden..
Då bestämde jag mig för att kliva upp och åka in till stan för att julhandla lite..
Jag hittade julklappar till Anci, Elin, Britt samt mig själv..
Det stora paketet underst är självklart till Viktor..



Den vit/svarta koftan är jättesöt på..
Nästan lite norrländskt-asiatiskt! ;)
Sockarna har farmor stickat åt mig.. Och den svarta tröjan är med lite öppen rygg..

 Det röda paketet har jag än inte bestämt mig vem jag ska ge det till!! ;)

Kommentarer
Postat av: jonna

Oj, du har verkligen kommit igång med julshoppingen. Jag har inte ens börjat. Bra att jobbet gick bra!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback