bilder

Fort var den jobbarkvällen gjord.
Mina planer på att sola ikväll har jag lagt ner.. Jag är så slut i benen efter allt spring ikväll på jobbet.
Vanligtvis så har vi en sparkcykel som vi brukar använda på kvällarna men vi glömde bort att använda dem ikväll.. och det känns i fötterna som värker!!
Jag ska ikväll inte göra så mycket annat än lägga in bilderna från igår och duscha!
Jag fick en bok i julklapp som jag nog kommer försöka läsa innan jag somnar.

Alltså vilken linslus jag är.. Jag tog inte själv så många bilder igår men jag hann vara med på 4 bilder där..
Bilderna som Tibban tog, lades upp på storbildsskärm mitt i lokalen så alla kunde se dem.
Inte gör det mig nånting men att jag sprang dit 4 gånger?!?! Ja, jag har ju alltid varit linslus sen jag var liten.
Min storasyster har berättat att om hon tog fram kameran så ville jag alltid vara i fokus!
Så det är kanske inte så konstigt att jag blev som jag blev :)





Kommentarer
Postat av: jonna

såg lite bilde rpå p-box, var såå super snygg!! :) hoppas ni fick trevligt :) Kram och god natt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback