vilka läser?

Det skulle vara kul om man visste vilka som faktiskt läser ens blogg.
Jag kollade just på statistiken och jag har alltid minst 20läsare om dagen.. Jag vet kanske 5st som ibland läser min blogg men vilka är de andra.. har jag inte en susning om. Tell me :)
Jag är nyfiken på vilka det kan vara.. vänner? helt främmande människor? bekanta som snokar? 
Det är hemskt få som kommenterar och det är synd.. Skulle önska att många fler kommenterade!!

Ikväll har jag i alla fall varit med Malin. Vi åkte och handlade lite grönsaker och dipp, en Ben & Jerry's och vindruvor, sen bänkde vi oss framför TVn och såg " Se upp för dårarna"
Inte så speciell film men nog går den att titta på..

Idag ska jag förhoppningsvis träffa Marika.. Om det blir lika fint väder idag som det var igår.. (klockan är efter 12 på natten) så tänker jag föreslå kanske en picknick eller promenad. Det är så synd att det blir så sällan som jag träffar Marika. Önskar det fanns mer tid till att umgås och hitta på nånting!! Men men..

Jag har haft en varm vetekudde på axlarna/nacken nu ett tag så jag hoppas nacken/ryggen blir bättre nu snart, och att jag kan sova inatt utan att måsta vrida och vända på mig för att få ligga skönt med nacken!!

:( Natti natti

Kommentarer
Postat av: AnCi

jag läser här varje dag!

2008-08-16 @ 09:17:14
Postat av: Lina Norlund

jag läser :) Synd med nacken och ryggen, hoppas det blir bättre!

2008-08-19 @ 12:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback