uttråkad

Jag är så uttråkad!
Jag gillar inte att vara "ledig" för mycket.. Förra veckan var jag arbetslös alla dagar förutom fredag.. Denna vecka hemma "sjukskriven" för rygg/nacke.. Det är inte alls kul. Jag vill ju helst jobba så mycket som möjligt!
Det är inte säkert än om jag kommer jobba i helgen men som det ser ut nu så kommer jag absolut inte kunna göra det.
Jag känner av mer idag än jag gjort nån annan dag.. Det sliter och känns som en spänningsvärk över hela bakhuvudet.

Anci ringde och väckte mig imorse halv nio. Jag duschade, drack kaffe och åkte till Frida och Viktor. Viktor är fortfarande trotsig och ofta sur mot mig. Jag leker som aldrig med honom utan är mest där och umgås med Frida och brorsan. Det uppskattas inte när jag tar uppmärksamheten ifrån honom och pratar med Frida.
Förhoppningsvis så försvinner väl det med tiden eller så måste jag helt enkelt bli roligare och leka med honom mer.

Frida färgade håret och klippt Monica.. Jag blev också klippt men vi tog ingenting på längden eftersom jag vill spara håret långt nu. Hon klippt upp håret så det är tunnare nu.
Dels för att när jag har i löshåret så syntes det förut så skarpt var mitt egna hår slutade eftersom jag förut hade hela håret en jämn längd och rakt avklippt.. Sen så ville jag även ha uppklippt för det är så enkelt att bara ta lite vax och gnugga in mitt på huvudet för att få upp lite volym/höjd på mitt mesiga hår!

Senare ikväll så ska kanske jag och Lova fara till Kalles och träffa Frida Johansson. Jag tänker inte dricka nånting för jag skulle nog bara må dåligt av det.

Nu ska jag nog försöka fortsätta sortera bland mina kläder. Ska bli skönt att få bort överflödet så det blir lättare att hitta de kläder som jag faktiskt vill använda!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback