uttråkad

När jag är uttråkad (som ikväll) så hittar jag ibland på att fixa till mig som till fest och ta bilder!
Oftast tar jag kanske 30bilder varav kanske 5st blir ok... Sen sitter jag där framför datorn tillfixad och ska gå och lägga mig.. (som ikväll)
Men det är kul ibland..

Lillsiss kom och hälsade på en liten stund ikväll. Hon är förkyld och ville ha lite glass. Hon kom på att hon hade kvar sin Ben & Jerry's här och trodde att den skulle finnas kvar.. Det var nån vecka sen vi köpte Ben & Jerry's och satt och åt upp halva här.. Det var någon dag sedan jag åt upp hennes.. Så jag fick bjuda henne på den som jag köpte idag..
Kan rekomendera cheesecake brownie.. Det är mumsig. Det som är så bra med Ben & Jerry's är att de är så mäktiga/mättande.. så köper man en så räcker den länge!!

Nu ska jag fortsätta se på Fantastic four!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback