uppdatering bara

Inatt hämtade jag brorsan och Frida från ett bröllop i Öjebyn, sen satt jag uppe till närmare 3.
Jag och Michael börjar nu planera att ses den 12september i sthlm. Jag hoppas verkligen att det blir av nu.
Vi hade det så problematiskt nu i augusti med att hitta ett datum som passade för oss båda att ses. Men nu tror jag att det blir av.. En weekend tillsammans i huvudstaden.

Imorse vaknade jag och hade ont i ryggen så jag låg kvar i sängen till 1 och nu är det faktiskt lite bättre.
Jag tycker nästan att det blir sämre i nacken när jag använder vetekudden. Eller kanske det bara var igår som den inte var hjälpande.?!

Idag har jag inga speciella planer. Ska kanske hälsa på farmor eller pappa om de har tid!
De har nya rör på på solariet på busstationen så jag kanske tar mig en 20minuter där ikväll..
Nu ska jag göra mig i odrning och försöka hitta på nånting.. Soligt och fint så jag ska nog ut och åka inlines en sväng!!

Puss

Kommentarer
Postat av: Frida

Tack för att du skjusade och hämtade oss!

2008-08-17 @ 20:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback