umeå till helgen!

Ikväll har jag varit hos Malin och hennes mamma Margareta kollade på min fot. Just då gjorde den inte ont och det gjorde inte ont när hon klämde och tryckte så det är bara svullnaden och såret som gör så ont.
Såret var lite infekterat så jag fick sitta i såpabad i 20minuter. Så skönt att det inte var nått annat och att jag inte behövde åka till nån annan läkare och betala 150kr för att få höra att ja ska sitta med foten i ett fotbad med gulsåpa.

Malin åker till Umeå imorgon och jag fick låna en M tång (locktång) som jag kanske ska köpa av henne. Jag har länge funderat på att köpa en  sån och hon använder inte sin så jag ska få köpa den om jag vill ha den.
Jag åker nog till Umeå i helgen och hälsar på Emma. Det ska bli kul att göra nånting annat  än bara vara hemma, nu när ryggen/nacken känns betydligt bättre. 


Imorgon ska jag ringa till naprapaten och kanske få en sista behandling.. föroppningsvis.. Eftersom ryggen känns mycket bättre men inte riktigt ok så vill jag i alla fall dit och se vad han säger!!

Nu ska jag fortsätta titta på Minority report!!

Oh Baby 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback