tråkigt tråkigt tråkigt

Jag ligger fortfarande i sängen och mår lite dåligt.
Jag vill inte vara här. Helst av allt skulle jag vilja vara på hotellet i Sthlm med Michael nu.
Det är snart 2 månader sen vi träffades.. Det är för lång tid. Jag vill inte låta det gå såhär lång tid innan vi ses igen!!
Det ska jag se till. Resorna är ändå så billiga!

Jag pratade nyss med Fia (min soulmate) på msn. Hon och Macke är i thailand och kommer förmodligen hem imorgon. Jag skulle verkligen vilja åka utomlands någonstans där det är soligt nu!! Men det blir säkert nån gång..
Som sagt, jag åker hellre till sol och bad utomlands en vecka än vara ledig en hel varm sverige sommar.. Det gillar jag inte riktigt!!

Planerade med Gulan igår att kanske åka och hälsa på henne i Umeå till helgen! Det skulle inte vara helt dumt.. Men då blir det ingen shopping eller spendera pengar på något sätt.. För sånna pengar har jag inte.
Jag har pengar till att betala räkningar och åka ner till sthlm och bo lpå hotell med Michael.. That's it!! Kanske några slantar över såklart men inte så överdrivet så jag har råd med shopping eller så!!

Nu ska jag kliva upp och äta lunch och kanske cykla till farmor en sväng!!

X

Kommentarer
Postat av: gulan

tack för kommentaren om mitt hår ;) jo det är min riktiga längd. det har blivit riktigt långt nu.

Postat av: Jonna

Härligt härligt :O) Skoj du kommer ha både i sthlm och umeå! :D PUSS..

2008-08-27 @ 07:22:49
URL: http://jonnaan.blogspot.com/
Postat av: Jonna

Härligt härligt :O) Skoj du kommer ha både i sthlm och umeå! :D PUSS..

2008-08-27 @ 07:23:20
URL: http://jonnaan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback