telefon och dator

Igårkväll blev det inte mycket gjort måste jag erkänna..
Jag tänkte ta en tupplur vid 6 tiden men då ringde Elin Sundström. Hon har flyttat från Irland nu och är för tillfället och hälsar på släkten i Gävle. Hon kommer upp till Arjeplog igen om cirka 1½vecka..
Seb (kompis som jag känner sen tidigare men också jobbade med i Arjeplog på Vauka) ringde i fredags på lyset och vi surrade om hur kul det ska bli när Elin kommer hem igen. Saknat henne väldigt mycket, men jag var ju ändå och hälsade på för 1½månad sen.. Men det ska som sagt bli riktigt kul att få träffa henne igen.
Men i alla fall.. Jag surrade med Elin i telefon i 1½timme och allt mellan himmel och jord och efter det var jag ju inte trött.
Strax efter det så ringde
Anci och vi hann prata ett bra tag också. Vi pratar i telefon varje dag och alltid är det nånting man måste berätta..

Sen resten av kvällen spenderade jag framför datorn med Michael. Nu är det bara drygt 2 veckor tills vi ses!! Jag längtar så!

Hur klarade sig folk utan telefon och dator förut? Och jag kan få att en dator kanske inte är så viktig i människors liv, men en mobiltelefon. Otänkbart!!

Nu ska jag äta lunch och lösa korsord i min nya Vecko Revyn!!

Ikväll b lir de bodypump!!

Oh baby..   you give me chills

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback