sorterar

Oj, har det tänkt att bli varmt nu igen? Sitter och kollar på min gadget på skrivbordet som visar vad det är för väder i Piteå just nu. 17grader visar den. De senaste kvällarna har det varit kring 8.. ruggigt..

Efter att ha varit hos Frida och Viktor så åkte jag till pappa och hälsade på en stund. Blev inte långvarig för Lillan ringde och ville komma och hälsa på.. Så jag åkte hem och umgicks med henne en stund..
Nu ikväll håller jag på att sortera bort kläder som jag inte använder eller egentligen inte behöver. Många gånger har jag köpt 2 lika plagg fast i olika färger, men i slutändan använder jag ändå mest bara en av dem.. Andra klädesplagg har jag kvar sen flera år tillbaka.. Använder 1-2 gånger per år.. Måste sortera bort sånt där onödigt..
Jag har ändå så himla mycket kläder!!!

Sen blir det nog att sova rätt tidigt.. Ska till Frida och klippa mig imorgon bitti kl 10. Om det är fint väder ska jag åka inlines ner till dem på Annelund. Hoppas hoppas!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback