sjukskriven

Att försöka vara stark och inte acceptera sin svaghet är nog min sämsta last.
Jag har just varit hos naprapaten och fått höra att jag har en kraftig inflammation i bröstrygg och nacke.
Höften var skev/sned, lårmusklerna och rumpan måste stretchas ut, hela ryggen har upphakningar plus att den är inflammerad. Nacken även den har upphakningar och är inflammerad.
Jag har varit hemma sjukskriven igår och idag och jag får inte jobba heller imorgon..
På torsdag ska jag till honom igen och fortsätta fixa till min kropp.
Han tyckte heller inte att jag ska jobba i helgen. Men vi får se hur det ser ut på torsdag igen.
Jag vill ju helst jobba eftersom jag trivs på mitt jobb men jag tänker inte utsätta mig för någon som helst påfrestning när jag är så inflammerad.
Just nu är jag öm i hela kroppen och har världens huvudvärk. Jag är stel som en pinne i nacken.

Powerwalk längst elljusspåret ska jag fortsätta med och måste nu ta upp träningen för att få balans mellan mage och rygg. Jag har muskulös rygg medan jag har några få muskler i magen.. träning träning träning.

Frida och Viktor kommer och hämtar mig på en liten stund. Frida ska baka en kaka och vi ska umgås.
Nu ska jag ta några värktabletter och dricka litervis med vatten!!

Kommentarer
Postat av: Emma

vad jobbigt för dig!!

får du ingen medicin mot din inflammation??

Postat av: Jonna

Hmm.. inge skoj! Ta det lugnt och påfresta inte i onödan nu i början! :) Puss!! TACK för senast :)

2008-08-12 @ 20:03:18
URL: http://jonnaan.blogspot.com/
Postat av: Emma

men du måste ju få nå mot inflammationen!

äter du ipren eller något annat antiinflammatoriskt?

2008-08-12 @ 21:35:42
URL: http://emmakarlsson86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback