rackarns fot

Idag har jag varit hos farmor och ätit plättar. Min fot dunkar och gör ont. Ikväll om jag hinner fara och hälsa på Malin innan hon åker till Umeå imorgon så kanske hennes mamma (som är läkare) kan titta på foten..
Jag har väl bara fått en smäll på mjukdelarna.. (som Frida fick när hon tappade Viktors säng på foten)

På onsdag har jag en tid på banken för att prata om mitt pension sparande.. Jag förstår mig inte riktigt på det så jag ska förhoppningsvis få lite mer klart för mig hur det går till..

Nu ska jag försöka linda om foten och ligga i högläge en stund framför tvn!!

Kommentarer
Postat av: linaa

hej sofiaa jag saknar dig!

längesen nu =(

2008-08-25 @ 19:39:51
Postat av: LinaLou

Haha sötis. Var en annan Lina som skrivit men jag saknar dej också, jättemycket!

:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback