onsdag

Japp, det gick bra på banken och det var ett fel inte jag som var trögfattad!
Gick sen på stan med Frida och hittade mig en virkad mössa på MQ ch skor (igen) på wedins..
Jättefina skinskor (lite converse stuk) för 149:-
Sen kom jag hem och har suttit i gulsåpebad med foten. Det värker i den men det läker!!
Jag har verkligen minne som en guldfisk för jag minns inte vad mer planer jag hade för dagen.
Men jag ska försöka hitta på nånting nu efter middagen.

Imorgon har jag ingenting speciellt för mig på dagen men på kvällen ska jag fara på bodypump och hoppas att det går bra med ryggen. Förhoppningsvis går det bra och jag tänker inte anstränga nacken nå mycket..
På Fredag ska jag först till naprapaten på morgonen, sen kanske fika med Kicki och sen beger jag mig till Umeå.
Träffade förresten Elin Jonsson på stan och hon ska vara med på fest i helgen. Det blir kul!!

Jag har problem att hitta boende i sthlm för mig och Michael. Tydligen är det nått speciellt i Sthlm just den 12-14september så alla hotell är fullbokade eller så kostar det runt 3-5000kr att bo en helg på hotell.. Det betalar jag helst inte.
Men jag har hittat andra intressanta alternativ. Ska prata med syster i sthlm och höra vad hon tycker är bra!!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Jonna

hoppas ni hittar nått bättre för det lät inge kul med så dyrt hotell :) SKoj att Jonsson ska med, hon hiner ju hem och allt :) Festa lugnt :P Eller nja... Hehe.. HUr somhelst.. Sköt om dig gumman :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback