=) och =(

Pratade just med Anci. Hon kommer hit imorgonbitti kring 9.
Spontan ide att snålåka med hennes bror till Piteå och stanna hos mig nån dag.
Det är ju noliamässan så vi kanske ska in dit och strosa. Det ska bli riktigt kul.

Hinner inte träffa Frida nu innan hon åker tillbaka ner till sthlm men jag måste planera in en trip ner dit snart också!
Kanske kan mellanlanda i sthlm några dagar innan jag åker till England?! Eller kanske om Michael och jag träffas i Sthlm!

Britt har varit i strängnäs över helgen och kommer hem nu på en timme. Men jag vet inte om jag orkar vara vaken så länge till. Ska nog gå och lägga mig strax för att orka kliva upp tidigt imorgon och hämta Anci. Måste även tanka bilen också.

Jag har varit lite nere ikväll efter jobbet och inte alls orkat göra nånting. Inte ens sova middag. Vad är det för fel på mig?
Det enda jag har gjort har varit att ligga och se på dåliga serier på MTV och vandrat över till pappas hus och hämtat mitt schampoo och balsam som jag haft där sen Michael var och hälsade på mig i maj..

Imorgon eller på tisdag får jag mitt löshår som jag beställt!! så kul !

Miss you hun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback