Nya skor 650kr rabatt

Lillsiss blev fin i håret som vanligt och under tiden som färgen värkade i håret på henne så gick jag lite på stan.
Hade först tänkt köpa ett paj höga jeans på Cubus för 199 kr men de satt inte precis som jag ville.. Jag ville ha höga men att de skulle sitta tajt på låret och ner på vaden men de var aningens för stora. Jag kunde inte testa storleken mindre eftersom jag hade på min bandaget i skon och kunde inte ta av mig skon eftersom det gjorde så ont när jag skulle sätta på den tidigare idag.
Men jag bestämde mig att inte köpa dem och tur var det för jag gick sedan in på Wedins som har utförsäljning på allt.. Halva reapriset. Jag hittade mig ett par skor som kostat 799:- men som jag fick för 149:-
Det är rätt kurs tycker jag!!

Kommentarer
Postat av: AnCi

Fina skor.. jag saknar dig så här mycke! ___________________________________________________________________________________________________________________________________ och mycke mer!

2008-08-27 @ 02:52:08
Postat av: Jonna

Kul att hitta så mkt rea. Fina var de också :)

Postat av: Jonna

ps. Hoppas foten blir bättre snart!! :D

2008-08-27 @ 11:57:45
URL: http://jonnaan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback