naprapaten igen

Imorsde har jag varit hos naprapaten igen. Bröstryggen blir bättre men jag är fortfarande stenhård i nacken. När han trycker på nackmusklerna känns det som han trycker på skallbenet och det gör helvetes ont!
Jag har ringt och fått en läkartid imorgon för att kanske få bli fortsatt sjukskriven.
Jag blev då så otrevligt bemött av syster gunnel som svarade i telefonen. Men jag fick mig en tid 16:20 och jag hoppas jag får ett läkarintyg för jag kan inte jobba nu när nacken fortfarande är så dåligt. Skulle jag lyfta tungt eller anstränga ryggen/nacken så kommer jag inte bli bättre utan säkert bara dra ut på läkningsprocessen.. Usch vad sjukvårdsinriktad jag låter men det är ju sant!

Nu har jag äntligen fått hem papper från försäkringskassan som jag ska fylla i och skicka in på en gång!
Dagens uppdrag blir att dricka litervis med vatten för jag känner mig redan nu yrslig och tung i huvudet efter varit hos naprapaten!!

X

Kommentarer
Postat av: gulan

låter ju nästan som att du skulle haft lite inflammationshämmande ;) kommer du hit nästa helg?

2008-08-19 @ 18:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback