min dag

Imorse när jag låg och snoozade så ringde Anci och fråga om jag bjöd på kaffe.. Självklart gjorde jag det. Hon och Krille var till piteå över dagen för att krille skulle upp på sjukhuset och göra nått syntest och fick inte köra bil efteråt.
Vi satt och surrade en stund och jag visade hur jag kunde leka med kameran och byta färg på saker.. Måste träna på det där för det blev inte så jättebra resultat.. tomaterna blev blå, anci blev grå gul och Krille brev grå brun.. Precis som jag tänkt men man kan nog få ett skarpare resultat än vad jag fick..


Anci skjutsade mig till naprapaten.. Jag får inte jobba i helgen eftersom ryggen inte är bra ännu. Men jag har blivit mjukare i kappmuskeln berättade han. Antingen ska jag äta en kur med antiinflammatoriskt i 7-10 dagar eller så behöver jag inte äta nånting, om jag ändå kommer slarva med det.
Eftersom jag inte riktigt tror på värktabletter som alvedon eller panodil.. som jag nu borde äta.. så vet jag att jag skulle slarva med det och då får det ingen effekt heller.. Jag tänker alltså inte äta några tabletter nu. Min kropp läker fint av sig själv.
Efter naprapatbesöket så gick jag och Anci en snabbis på stan innan vi hämtade Krille på sjukhuset.
Vi åkte ut till havsbadet där Ancis bror står med husvagnen. Lova ville gåt ill leklandet inne på Skeppet och leka så vi gick dit. Lova lekte och sprang med mig hela tiden så oj.. vilket träningspass det har varit idag. Svettades överallt..
Efter att ha varit på havsbadet så skjutsade Anci hem mig och de begav sig tillbak till Arjeplog.. Jag tog en dusch och somnade direkt..
Vaknade för en timme sen.. Har ätit middag bestående av rostat fullkornsbröd med avokado och salladskrydda på och fil med müsli. Jättegott och mättande!!
Nu håller jag på att somna igen så jag kanske går och lägger mig igen!!

En bra dag har det varit!!


Saknar dig Michael

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback