migrän

Huvudvärken släppte men övergick till migrän. Kvällen på nodo med Frida var riktigt kul.
Jag drack varm choklad med marsmallows och vi träffade Frida Nilsson som satte sig ner och pratade med oss.
Hon har fått stipendium och ska flytta om 9 dagar till USA Idaho. Så spännande..
Vi berättade alla om våra erfarenheter som vi fått sen vi träffades sist.  Sist jag träffade Frida Nilsson var förra året, så mycket har hänt sen dess.

När jag kom hem 00:30 så pratade jag i telefon med Michael ett tag och somnade sen kring 01:30.
Jag ställde klockan på 06:00 för att ringa och väcka honom. Det jag gjorde men jag kände då att inte migränen släppt ännu. Jag klev upp och tog en migräntablett och försökte sedan somna. Låg halv vaken ända till halv 4 då britt kom hem. Migränen var fortfarande där.. Jag drack lite kaffe och först nu tror jag att migränen släppt. Känner mig tung i huvudet men mår betydligt bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback