Lördag

Inatt var jag vaken till strax efter 3 och pratade med Michael på msn.
Hans telefon fungerar ännu inte som den ska och fick igår låna hem en annan telefon som kanske skulle fungera.
Men när han kom hem och skulle peta in simkortet så tog telefonen inte emot det. Telefonen tog väl inte emot just 3s simkort. Så där satt han utan fungerande telefon.

Imorse vaknade jag kl 9 och klev upp. Brorsans Frida.. (många frida nu förtiden) ringde och vi bestämde oss för att ta en fika på stan. Viktor följde med och vi fikade på Nodo. Jag hade inte ätit någon frukost så jag åt en macka och kaffe på nodo. Viktor åt en "bålla".. han menade nog bulla.. men det var en negerboll..
Efter fikat så cyklade dem hem och jag fortsatte på stan med Malin Nilsson och Rick..
De åt lunch på röda lyktan och sen gick vi på bolaget och inhandlade lite alkohol till kvällen..

Jag ska ikväll fara till brorsan och dricka vin med Frida. Kanske utgång.. inte säkert än.
Jenny kanske kommer in till stan ikväll men inte heller det säkert..
Det spelar egentligen ingen roll om det blir utgång, bara jag får göra nånting annat än sitta hemma och uggla.
Det var längesen jag gick ut på 1906 så det skulle säkert vara kul om det nu blev utgång..

Det spelar verkligen roll vad man använder för schampoo har jag märkt..
Nu använder jag bara riktiga frisör schampoon och hårprodukter och mitt hår är så bra skick nu.
Tyvärr fortfarande lika tunnt och silkesmjukt.. Jag skulle vilja ha tjockare hår och inte baby lent!
Eftersom jag har så mjukt hår så är det så svårt att göra lockar som stannar kvar en hel kväll eller bara en tupering som håller volym en hel dag. 

Ikväll ska jag använda mitt löshår hade jag tänkt. Jag ska kanske försöka göra en frisyr/uppsättning med löshåret men eftersom jag är jättedålig på uppsättningar så kommer det säkert sluta med att jag bara har volym och utsläppt!
Kanske ska slå en signal till lillsyster som är jätteduktig på frisyrer!!

Nu ska jag ha lite skönhetsvård för händerna och kanske byta nagellack!

Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback