lördag = ledig

Igår var ingen bra dag. Det enda positiva var att jag fick min fina rosa kamera..
Annars så gjorde jag ingenting annat än jobba. När jag kom hem så svansade jag omkring lite hemma och gick sedan och la mig.
Michael ringde sedan och berättade att hans laptop är trasig. Hans lillebror hade tappat den i golvet.
Så nu kan jag inte se Michael på datorn på jättelänge säkert.
On top of that.. så fungerar inte hans telefon heller som den ska..
Han kan ringa mig, skicka mms(bildmeddelanden) men INTE vanliga textmeddelanden.
Men jag hoppas det ordnar sig snart och att vi ses väldigt snart!!

Igårkväll sattjag ute på altanen en liten stund.. Sommaren är nog över här uppe nu. Det var 8 grader ute!!
Inte vad jag kallar en ljum och sval sommarkväll'!

Idag är enda dagen som jag är ledig denna vecka och jag märkte nu på telefonen att jobbet har ringt 06:40. Undra om de ville att ja skulle komma och jobba?!

Nu ska jag hoppa in i duschen!!

Ive given you my heart!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback