krux i nacken

Igår låg jag i sängen hela dagen.. Jag har gjort nånting med ryggen/nacken så jag har ont i nacken. Vet inte vad det kan vara men jag är hemma sjukskriven nu och har fått en tid imorgon till naprapaten.
Kunde inte sova inatt på grund av nacksmärtan.
Det gör ont när jag sitter, när jag står och när jag ligger.. Det enda sköna är när jag duschar. Men jag kan ju inte stå i duschen hela dagen..

Pratade jusst med Michael som fortfarande inte är så imponerad på 3 och hans nya mobil/abbonemang. Han kan fortfarande inte skicka vanliga text meddelanden till mig och har en lånetelefon nu. Hoppas att det ordnar till sig snart.



Jenny ringer nog snart och vi ska äta middag inne i stan och kanske kika runt lite på rean. Om det fortfarande är rea?
Jag önskar jag hade en nack krage för att stödja nacken.. Men istället går jag omrking med sportbh och sjal om nacken. Kanske bra att hålla nacken varm.. och sportbh skadar aldrig.. Vanlig bh är ju egentligen inge bra och inte heller skönt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback