jahapp

Igår var jag till läkaren och jag är sjukskriven månaden ut.
Det känns både och.. Skönt att inte behöva tacke nej till jobb och inte få nå pengar för denna månad men också jobbigt för jag är så uttråkad och jag vill ju verkligen jobba. Jag trivs ju så bra på jobbet så det kliar i fingrarna på mig varje dag när jag inte vet vad jag ska hitta på istället för att ha jobbet att gå till..

Idag har jag varit till naprapaten igen och jag börjar bli mjukare i nacken men smärtan i bröstryggen har kommit tillbaka mer och mer.. Jag har även nånting i vänster höft som gör ont men som jag inte riktigt vet vad det är.. om jag har trampat snett eller om det kan vara nånting annat.. Förmodligen bara att jag trampat snett och är öm.

Det fortsätter att regna här och det känns nästan som att jag är tillbak i Irland/England när det är sånt här skitväder!!
Så här mycket brukar det ju inte renga som det gjort de senaste 3 dagarna!! Vattenskadan i taket här i vardagsrummet måste kollas på så fort som möjligt eftersom det blir större och större..

Igårkväll fick jag äntligen prata med Michael.. Jag har inte pratat med honom på 3 dagar i telefon och jag saknade hans röst. Jag ska erkänna att jag har faktisk ringt till hans mobil fastän jag vetat att den är avstängd.. endast för att komma till hans mobilsvar och höra hans röst? Är inte det lite löjligt? =)

Nu ska jag städa lite här hemma och kanske fara ut en sväng..

X

Kommentarer
Postat av: Jonna

så söt, ringer för att höra hans röst ;) hihi

Postat av: Anna

Hej! ;)

Nu sitter du hos mig på fest ;P

Jag lovade att kommentera så nu gör jag det.. Hoppas du har haft det kul hos oss. Nu ska vi gå över till en annan fest.. Puss och kram.

2008-08-22 @ 22:48:51
URL: http://foxygoldfish.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback