himla dator

Igårkväll/natt hade jag himla ont i ryggen och idag är det lite bättre.
Det är både bra och dåligt.. I eftermiddag ska jag till läkaren och hoppas verkligen att jag får vara sjukskriven en vecka till åt minstone.. Att inte behöva jobba och få sjukpenning medan jag går på behandlingarna fortfarande..
Hoppas verkligen på att få börja jobba nästa vecka, men jag vill inte jobba medan jag  behandlas. För går jag till jobbet så måste jag anstränga nacke och rygg..

Min dator håller på att säga upp sig..
Jag kan bara ha ett internet fönster och helst inte ha igång msn för då låser datorn sig..
Britts dator är hos datorfixarna och vi får inte tillbak den först om en vecka.. Så jag vill inte lämna in min dator  så vi blir datorlös.. Jag vill kunna prata med Michael!!!


Jag har inga andra planer just idag annars än fara till läkaren och sen kanske svänga förbi pappa och hälsa på..

Nu ska jag duscha och sen sitta med vetekuden en stund!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback