hår

Igår morse kom Anci och vi vandrade på stan på dagen och bastade på kvällen.
Min moster, hennes man och min kusin kom igår eftermiddag och vi åt middag med dem. Som vanligt lite buffe som britt hade ordnat.
Jag och Anci sov i pappas hus och vaknade först efter 11:30..
Vi har sett på film och varit lite på stan. Jag fixade mina ögonbryn på salongen och är som vanlgit nöjd.
Vi fikade på nodo med frida johansson under hennes lunchrast. Sen for vi till coop och köpte deodorant wipes. Kanonbra att ha med sig i väskan på krogen om man känner att man börja löka så är et bara att torka med dem så får man även ny deodorant på sig också!

Nu i eftermiddag har jag fått mitt löshår på clips från rapunzel. De är riktigt fint och jag är så nöjd. Kanske ska ha löshåret imorgon ifall jag och Anci går ut.. Håret är även nyfärgat så ja känner mig fräschare igen!!
Ikväll ska vi kasnke spela minigolf eller bowla med Britt och Agnes.. min lillkusin som är kvar till på onsdag!!

Nu ska jag surra vidare med Anci som äter lite middag!!

PUSS michael

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback