glömsk

Imorse när jag vaknade så visste jag att det var något jag skulle göra idag och någon jag skulle träffa..
Skrev först till Marika och frågade om vi skulle ses idag men tydligen så var det imorgon.. Sen ringde jag till Malin som inte svarade. Efter en stund så kom jag på att det var Jonna jag skulle träffa och gå på stan med. Så det gjorde jag och efter en stund ringde Malin.. Henne ska jag träffa ikväll..
Jag shoppade lite saker idag bland annat på rean.. Jag brukar vara hopplös och aldrig hitta nånting speciellt på rean.
Nu när jag kommit hem och ätit middag så känns det fortfarande som om det är nånting jag glömt. Nånting annat jag ska göra ikväll också. Om det är något viktigt så kommer jag säkert på det!!
Det finns otroligt mycket igelkottar på djupviken i år. Curt som bara är en babis har säkert något/några syskon som han är med nu.. Och på pappas tomt bor det tydligen 8 igelkottsungar har jag hört. Jag har även sett igelkottar på många andra ställen/gårdar här på djupviken!

Nu ska jag vila en stund med vetekudden på nacken och vänta på att Malin ringer efter 8 nångång då hon har ätit middag hos sin pappa..
Kanske ska ha dejt med Michael ikväll och förhoppningsvis kolla på och boka flygbiljett!! =D

Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback