.......

Jag har just kommit hem från en kväll med Lova och Rebecca. Jag åkte först hem till Lova och vi satt och pratade och spelade kort.
Lova lärde mig använda andra inställningar på min kamera så nu kommer jag leka mycket med kameran!!!
Närmare 12 åkte vi ner till Kalles för att träffa Frida Johansson som var på strålande partyhumör. Riktigt kul att se när ens vänner har kul. Själv var jag nykter och jag orkar inte klaga mer på ryggen/nacken utan hoppas att det blir bra snart!! Idag ska jag till naprapaten igen och får behandling igen.. Jag hoppas bara att jag inte får sån yrsel och illamående som förra gången!! Jag har annat att tänka på.





Miss you Michael so much! I miss your arms around me!!
Love you!!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Ahaa, det blev en liten utgång för dig igår.. Inte illa :) Hoppas du hade skoj!! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback