ensam igen

Det blev varken bowling eller minigolf igår. Istället såg vi på allsång på skansen och morden i midsumer.
Det var bra det med!
Vi satt uppe till 02:30 och klev upp 10 imorse... Jag gjorde frukost på säng till Anci som var väldigt uppskattat.
Vi har hunnit vara och strosa på nolia en sväng och ätit lunch med Jorunn och Kjell.. Ancis föräldrar som kom till piteå för att kika lite på nolia dem med..
Moster Gun kom nyss och hämtade Agnes och begav sig tillbaka til Örträsk. Även Jorunn och Kjell kom och hämtade Anci. De fick med sig 2 påsar med jordgubbar. Vi har så otroligt mycket jordgubbar nu.. Skönt att bli av med lite..


Jag hade hoppats Anci kunde stanna tills imorgon och att vi ikväll kunde gå ut på Nodo och dricka nån öl och kanske sedan gå ut på 1906.. men hon var tvungen åka hem idag.. Men hon kommer tillbaka om 2 helger då hennes bror m familj åker till havsbadet med husvagnen.. Då ska hon bo hos mig.



Michael ringde vid lunch och berättade att vi inte kunde ses den helgen som vi hade planerat att ses i Sthlm.
Hans föräldrar åker utomlands då och han har hand om huset och barnen..
Vi har försökt ses varje helg denna månad men utan lycka.. Vi kommer ses i september tidigast..

Chefen på vauka (där jag jobbade i arjeplog) ringde idag ochf rågade om jag ville ha ett heltidsvikariat från 24 augusti.. Men tyvärr kan jag inte ta mig nå jobb eftersom jag kanske åker till England igen en längre period.. Men jag kanske åker dit och jobbar i vinter om Michael ska dit!!

Nu ska jag sova en liten stund och sen försöka hitta på nånting!!

XXXXXXXXXX

Kommentarer
Postat av: Terese

Hur tragiskt låter detta?

Lämna gärna en kommentar här,
http://fjolligt.blogg.se/2008/august/en-galen-terese.html

2008-08-06 @ 14:47:36
URL: http://fjolligt.blogg.se/
Postat av: sofiess

Hej!

vad gör du en sån här dag?

2008-08-06 @ 14:47:41
URL: http://lejonflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback