delad tur

Jag har inte fått min kamera ännu. Jag hoppas verkligen att jag får den på måndag.
Jag hade kanske tänkt åka till Örträsk och hälsa på från måndag till onsdag och då tänkte jag ta med kameran.
Jag skulle i så fall bo hos min kusin Emma och någon kväll dricka öl i bastuflotten på sjön! Låter härligt eller hur?=)

Idag har jag jobbat från 7-12. När jag kom till jobbet fick jag veta att de hade kollat på min eenhet igår hur varmt vi har det på avdelningen. Det är så himla kvavt och äckligt där.. Inte konstigt.. Det var 32 grader inomhus på min avdelning!! Med balkongdörrarna öppna.. Huvva
Nu ska jag sortera lite i garderoberna och slänga det som jag inte använder.
Igår köpte jag massa nya trosor eftersom jag märkte att jag har kvar sånna i byrån som är några år gamla och vill gärna slänga dem!!

Anci kanske kommer och hälsar på mig nästa vecka!! Det skulle vara kul om det blev så!!

Dags att sortera! Börjar om och jobba kl 16-21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback