:D

Frisyren som Elin gjorde på mig i Fredags sitter fortfarande kvar och det är faktiskt snyggt.. Om jag ändå kunde fixa luggen så snyggt som hon har gjort..
Nu ska jag strax hoppa in i duschen men jag ska försöka se hur hon lagt luggen så jag kan lära mig och börja göra luggen såhär! Tack Elin.

Det dunkar i min fot och gör ont! Jag lyckas alltid göra illa mig i fyllan! Men det går ju över så... inget att gnälla över!

Jag blev positivt överraskad när jag kollade mitt konto.. Jag jobbade bara från 17nde till sista juli så jag antog att jag skulle få jättelite i lön.. runt 5000 men jag får mer! Det trodde jag inte!! Så glad så glad!! Kanske kan bjuda Michael på nån fin restaurang när vi är i sthlm!!

Nu ska jag duscha!! PUSS

Kommentarer
Postat av: Jonna

hmm.. hopaps luggproblemet går fint ;) Och att foten blir bra över natten..



Hinner nog inte förbo dig idag, är sååå mätt och ska snart se film..



Menvi kan ju höras iaf ;) PUSS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback