Bio

Idag har jag varit på stan med farmor och köpt ett minneskort 2gig och ett mobilsmycke till kameran. Det är utförsäljning på ur & penn så jag köpte ett sött mobilsmycke där för 10kr.
Bokade tid på parelle för att färga och plocka ögonbrynen på tisdag! Ska försöka komma ihåg tiden och inte ta på mig jobb den dagen! Efter att druckit kaffe och varit på stan med farmor så cyklade jag hem för att byta om och åka till brorsan.
Viktor vilade men när han kom upp så var det som vanligt full fart på honom.
Vi kollade på snabba båtar på youtube och självklart tog jag lite bilder med min nya kamera..
Jag vet inte om jag märker så jättemycket skillnad på denna kamera och min förra.. Det är 2 pixlar extra på denna.
Men bilderna blir bra och jag kan inställningarna så jag är så nöjd så!


Ikväll ska jag och Malin gå på nodo och kanske ta nån öl innan vi går på bio och ser Batman.
Har ju hört att den ska vara så bra. Brorsan gav den 4 av 5.. Jag får lita på min bror!
Har inte gått på bio på otroligt länge så det ska bli kul tror jag. Tydligen var filmen så lång så man får träsmak i arslet men det får man räkna med och om filmen är bra så får man leva med det!!

Nu ska jag städa undan lite i huset innan jag ska iväg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback