Batman helt okej

Jag har just kommit hem från stan.
Jag och malin cyklade in till stan och hämta ut biljetterna till bion redan strax efter sju. Sen satte vi oss på Nodo och drack kaffe och en drink. Rick kom förbi och surrade med oss tills vi gick ner till bion kl 9.
Batman filmen var lång men sevärd. Den var helt okej. Men 2½timme sitta rätt upp och ner är inte skönt för min rygg!
Undra hur jag kommer sova inatt och vakna på morgonen? Kommer vara stel som en pinne och ha ganska ont skulle jag gissa..

Michael är på ett bröllop och har tydligen väldigt tråkigt. Men gratis alkohol tackar man ju inte nej till om man måste befinna sig på ett ställa där man egentligen inte vill vara och inte heller har kul.

Själv känner jag min inte så trött men jag borde sova egentligen för jag börjar jobba 06:30..
Men jag kanske slår på en film och somnar i soffan? Har redan borstat tänderna och ska nog göra mig klar för natten och sen bädda ner mig i soffan!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback