you n me in paradise

Igår fungerade det. Jag köpte kläder från Forever21.com. 8saker och allt som allt med frakten blev det 970kr. Det tycker jag är rätt kurs..
hårband, klämmor, tröjor och klänningar för det priset.. Det hittar man inte ens på ginatricot och de brukar vara billiga.

Jag har ju som sagt blivit kär i blommor så det blev en småblommig klänning. Hoppas de passar och ja trivs i dem..Har ju som sagt aldrig tyckt om blommor förut..och absolut inte blommiga kläder..
image140image141

Igår var det kanonväder hela långa dagen. På jobbet satt vi ute på balkongen och solade. Jag hoppades att det skulle bli lika fint väder idag och jag skulle få kliva upp riktigt tidigt och gå ut. Men idag är det inte alls lika fint. Mulet faktiskt och tråkigt.. Hoppas det blir fint på fredag för då är jag ledig hela långa dagen!

Nu ska jag och Anci fara och äta lunch tillsammans.

21dagar kvar.

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback