trötter

Idag vaknade jag 8 och såg att Michaels webcam fortfarande var på och jag såg endast hans arm. Jag skrev till honom men trodde inte att han skulle svara.. men det gjrode han.. han vaknade precis samtidigt och vi var båda nöjda att få se varandra så tidigt på morgonen.. jag längtar så otrolig mycket tills då han kommer och hälsar på mig.. Det är bara 17dagar kvar nu efter 00:00..
I alla fall så tyckte vi båda att det var alldeles för tidigt att kliva upp nu så vi slöt ögonen och sov vidare..
Jag vaknade 10:22 då väckarn ringde.. Surrade med Anci ett tag och klev upp och gjorde mig lite frukost..Som vanligt bestående av fil, krossat hårdbröd och pepparkaka!!
Har jobbat från 11:30-21:30.. Anci hämtade mig på jobbet och vi åkte direkt till Lillan som hade fest med hyrd badtunna och bastu.. Såg kraftigt skönt ut men jag börjar jobba 7 åt mårron så det blev inget för mig..
Blev efter inte ens en timme... ner skvättad med det där badtunne-hudavlagrings-snusk vattnet..
Så då ville jag hem och duscha och skrubba mig. Det gjorde jag och jag hade planer på att kanske åka tillbaka till festen och kolla på de fulla loket, men just nu så känner jag mig så lat så jag funderar faktiskt på att lägga mig under täcket redan nu!! Ska ju upp om 6timmar.. Eller tja.. mobilen/väckarn ringer då.. Så ja ska vakna och börja snooza då.

image150


Ne det får tammetusiken bli sängen nu..

Cant wait...

Kommentarer
Postat av: Mor

Klokt av dig att inte bada tunna!! där simmar det nog många fula varelser!
Ett tips till dig....köp aldrig kycklinglårfilé. Jag köpte sådana små fileér (från kycklingbenen) i fredags och kostade på extramycket jobb och ingredienser och gjorde örtgratinerade fileér..vilken miss, kunde inte äta det, för mycket äckliga senor, kastade allt på komposten igår.
Snålheten bedrar visheten!
Idag hade jag tänkt sola, men pyttsan det är varmt men gråväder........(ingen 16-graders Arjeplogsol här inte!) P&K

2008-04-27 @ 13:45:48
Postat av: frida

Jag kommer hem till piteå i början av juni och stannar nog till i mitten av augusti och åker då ev till grekland om inte teo kommer till sverige, ja vi får se hur det blir:) Det ska bli väldigt kul att träffa dig också! Jag saknar våra samtal! Så du ska snart få besök..;) Härligt! Vi har ju besök just nu av Teos familj. Mamman hans håller på att städa lägenheten just nu och jag har just ansökt om ett jobb. Vart pojkarna i familjen är vet jag inte ens... Ta hand om dig vännen!

2008-04-27 @ 14:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback