tidig morgon

Michael var ut igår med pokerspel på puben med the mates from the football.
Han kom hem 07:00 och ringde då och väckte mig. Han hae vunnit pokerspelet och tänkte lägga sig. Tacksam är jag att han ringde för jag klev då upp, åt frukost, pratade i telefon med mina föräldrar som har planerat att åka hit till arjeplog idag.. De kommer på kanske 2 timmar skulle jag tippa.. Mycket trevligt.. Och väldigt trevligt att just pappa kommer hit. Han har inte sett min lägenhet eller hälsat på mig här i Arjeplog.
Efter samtalen med dem så gick jag ut på en promenad i vårvädret med solglajjerna på, och tog lite bilder. Ingenting speciellt.. Jag ska ut på en liten stund igen och ta mer vårbilder hade jag tänkt. Det är en otroligt vacker dag idag måste jag säga.




Just nu lyssnar jag på goskivan som ja gjorde igår, tittar ut genom vardagsrumsfönstret och njuter av det härliga vädret. Pratar med en kompis från Sandviken. Niklas Öling som jag inte har pratat med på aslänge. När jag flyttade till Sandviken så var hans hus det första som jag lärde mig hitta till.
Jag hade absolut inte nått lokalsinne när jag flyttade dit. Tog ett bra tag innan jag kunde hitta någonstans. Men Öling hittade jag minsann till. Och till lassas men det är en annan historia om vad det är för ställe.

Jag har hunnit packa lite också nu på morgonen och försökt rensa lite i garderoben och jag känner mig faktiskt nöjd just nu.
Det är rätt skönt att kunna rensa och slänga lite av de gamla kläderna man har som snart är malbitna för de bara hänger i garderoben och inte blir användna.
Men jag har förskökt rensa bland mina smycken också. Men det går inte. Jag har tänkt behålla allting..
Men mitt senaste smycke som jag köpt har jag på mig nästan jämt. I love it.


Får skriva mer senare. Kan inte sitta inne nå länge till när det är såhär fint väder.
Jag känner att det kryper i benen och jag vill bara ut och njuta!

Pusspuss
Miss you Michael.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback