sell out

Igår var en lugn kväll. Anci kom och hämtade mig 21:30 från jobbet och vi åkte till Elin och drack kaffe och sa hejdå.
Elin åkte imorse till Italien sen kommer hon inte hem till arjeplog nånting mer. Hon fick en blandskiva av mig med alla de låtar som vi har nött denna vinter.
Efter vi hade varit hos Elin så for vi ut och raggade cheva Blazer med Anna och Lotta. Det var himla kul att sitta där i "baksätet" och bara vara fula!
När jag kom hem kring 01:30 så pratade jag kanske en timme med Michael. Han har igår bokat flyget till mig den 14 Maj. Jag längtar så otroligt.
Strax innan tre blev ögonlocken jättetrötta och jag somnade på tre röda.
Imorse ringde Anci och väckte mig 11:20. Jag klev direkt upp ur sängen och kilade iväg till systembolaget och köpte lite dricka till ikväll.. En explorer vodka och 5 millenium. Som jag nämnt tidigare så får jag aldrig någon hangover när jag har blandat och druckit lite vodka.. Därför köpte jag vodkan! 

Anci kommer hit strax och ska fixa sig här inför födelsedagsfirandet av Lillan. Ikväll ska vi 12st äta på födelsedagsmiddag på mathörnan. Outfit redan vald.
Nu ska jag göra ungspannkaka till lunch.



Kommentarer
Postat av: Madde

Peaken, vi är ju faktiskt 14 st :)

2008-04-12 @ 13:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback