riktigt bloggerska

Hahaha, Anci kanske jag skulle ha blivit en modebloggerska och skriva om när vi dricker kaffe på frasses, festar och går ut på pizzerian och då jag köper mina nya outfits på Ninas här i Arjeplog..
Det är ju ganska ironiskt men jag funderar om ja kanske inte skulle börja dokumentera och fota lite mer. De sakerna som jag gör på dagarna.. Som till exempel att jag fotade min middag igår och min namnbricka som damp ner i postlådan igår. Hahaha, varför inte??

Idag har jag i allafall inte tagit något kort på vad jag gjort. Men jag har lallat omkring med Marcus och Stefan först på Frasses, konsum och sen Martins möbler/mek.
Jag och Stefan tog med oss en stol från martins mek och satte oss på solsidan utanför och solade en liten stund.. Sen kom Lillan och skjutsade hem Stefan och vi for och handlade på ICA. För mig blev det tre tidningar.. Vecko Revyn, hänt BILD.. skvallertidning bara och Lättakryss (en korsordstidning)

Nu har jag äntligen fått hem lite musik på datorn så jag ska bränna mig en ny skiva!!

Fredags kvällen blir lugn.. Ska inte ut nånting har jag som tänkt..
Ingen Lilly Allen - Friday night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback