make love in this club

Idag känner jag att jag har träningsvärk i bröstmusklerna. Vad kan jag ha gjort? Är det från armhävningarna i fredags eller att jag burit kartonger och packat igår? Skönt känns det då i varje fall.

Dagen idag ser inte ut att bli lika fin som den igår. Det är lite mulet och grått ute.
Jag kom precis ut ur duschen, äter frukost och ska nu ut till svelleholm för att skjutsa Anci till jobbet strax innan 1.
Sen annars för dagen hade jag inte tänkt ute mycket annat än att städa bilen ut och invändigt.. Vi får se om jag har energi och lust att göra det lite senare. Det är ju roligast och lättast att tvätta bilen när det är fint väder ute..

duktig kille..






Det finns nog inget värre än då man ser sina vänner mötas av motgångar. Eller bara då de inte är glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback