kort inlägg

Igårkväll låg jag och pratade med Michael till ungefär 05:00 och somnade kring 05:30.. Klev sedan upp 06:20 och har idag jobbat 10timmar. Det har gått kanon bra att jobba men det kan också vara eftersom jag hade delad tur och sov i tre timmar under "rasten". Just nu känner jag mig inte heller så trött men jag ska försöka sova en stund nu innan Michael ringer mig inatt då har kommit hem från krogen...

Det var i stort sett min dag..Jobbat och sovit..
Imorgon däremot så jobbar jag 07:00 till 17:00 och har sedan bokat tvättstugan från 18:00 till 22:00. och emellan det ska jag försöka hinna umgås lite med lillan också..

Ikväll ser jag på "När lammen tystnar" på 3an. Riktigt bra film det tycker jag..
Aja, skulle bara skriva några raden för att senare kunna blicka bakåt och vad jag gjorde just på denna dag! ;)


image112

Puss
Miss you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback