jag är en tråkmåns

image128

Ikväll har jag varit med Linn. Vi hade tänkt ut och ta kort men vi hade egentligen ingen energi att göra nånting. Har varit så rastlös i eftermiddag och inte kännt sug efter nånting. Så vi hamnade framför tvn och började se körslget. Riktigt dåligt program, inte min smak för fem öre. Men då ringde Marcus och ville att jag skulle komma och vara med han så vi åkte dit. Satt och surrade medan vi såg på Sing a long. Han drack och det kom förbi nå småflickor och hälsade på honom. När de for vidare så ville även Marcus ut så vi skiljdes åt. Jag skjutsade hem Linn och jag åkte hem och nu sitter jag här.. Med en dålig känsla i magen.. en blandning mellan rastlöshet och lesshet. Det är bara strunt på tv och jag funderar kraftigt på att lägga mig i sängen nu.. Det får nog ta och bli så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback