hungry eyes

Igår var jag hos Anci och såg Save the last dance 2 och tände ljus för Engla och hennes familj. Jag vet att detta inte är det första barnmordet i Sverige men jag har börjat reagera mer nu på vad som faktiskt händer i världen. Förut kunde brydde jag mig inte så mycket om vad som hände i världen eftersom det allid bara var tragedi och elände.
Men när jag fick reda på att killen som dog i gruvan i Kiruna faktiskt var Emil "Knytet". Han som jag umgåtts tidigare med och som var och hälsade på mig när jag bodde i Sandviken.
Efter det så nonchalerar jag inte de hemskheter som skrivs i tidningarna. För det händer faktiskt på riktigt!!

Idag har jag jobbat 08:30-17:30 och funderar just nu på att kanske ta och packa lite mer här i lägenheten. Jag är tidig med packningen men det är skönt att kunna få undan lite saker som faktiskt bara står som prydnad eller står och inte används i något skåp.

Just nu sitter jag och tittar på Michaels låt på Ztv. Chris Brown - With You. Det är den låten som han sa beskrev hans känslor för mig så bra. Låten ger mig gåshud när jag lyssnar på den.
Idag är den 29dagar kvar tills han landar på Kallax flygplats. Jag har tänkt ut lite saker som jag skulle vilja visa honom eller som jag skulle vilja göra med honom. Bland annat visa honom Pite Havsbad och fara och bowla. Men jag är mer nyfiken på vad han har för planer. Han har nämligen gjort en lista på saker han vill göra med mig. Jag vet ett par saker som tex att han ska bjuda ut mig på middag eller som han säger "wine and dine you", han är duktig på massage så jag ska få en massage av honom. Jag tror han har healande händer eftersomnär han lade sin hand på min ländrygg så varmde det i hela ryggen.. (jag sitter just nu ensam i min soffa med ett löjligt stort leende på läpparn)
Sen är han även duktig på att dansa så han ska lära mig dansa.
Michael hit och dit, jag pratar om honom hela tiden. Men jag är så glad att jag träffat denna människa.


image114image115

Nu ska jag göra mig en middag och sedan bränna en ny skiva! Eftersom jag alltid spelar musik och bara trycker på play på stereon varje morgon, när ja ska duscha, när jag dammsuger, när jag lagar mat så blir det lätt att jag nöter ut skivan som just då sitter där... Så nu är det dags för en ny..

I miss you loads Michael Barber!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback