hangover

Lillans firande blev riktigt bra. Vi spökade ut henne lite och for ut med henne för att hons kulle göra nå uppdrag.
Hon: krmade någon på gatunummer 18
hjälpte någon skotta snö
fotades med tvillingar
tiggde till sig en kaka
åkte skoter
tiggde till sig en korv
fick någon att hoppa från en bro

Sen fick hon sin present hos Madde.. Volume master.
Åt sedan middag på möthörnan och sjöng för lillan. Min mat, laxplankan var otroligt god.
Men jag vågade inte är pilgrimsmusslan eller musslorna.. Såg inte ut som nånting i min smak
Efterfest hos Lillan och Chrille men ja åkte hem kl 02:00 och då var jag redigt packad. Minns itne att jag tog mig hem.
Och igår.. Årets hangover. fick inte behålla någon mat, huvudvärk, kräktes och sov. Det var min söndag.
Som tur var så är jag ledig även idag. Skulle nog aldrig orkat upp och jobba imorse kan jag lova.
Nu ska jag göra mig lunch och sedan städa och duscha..

Skriver nog nån rad till senare..

1månad kvar tills Michael kommer!!
Miss you
xxx

image113

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback