Fredag

Jag måste bara börja med att hålla med min Soulmate.. Om man vill titta på tv mitt på dagen så är det då bara att försöka komma på nått annat istället för det är absolut INGENTING att titta på.
Tv shop eller ring-in-och-gissa-det-självklara-ordet program.
Just nu kikar jag lite på ReachelRay på 3an men jag blir så stressad utav henne och så skriker hon hela tiden.
Padaoo.

Eftersom jag har glömt mitt plåtetui hos min bror och inte har någon legitimation så var jag lite nervös faktiskt när jag för 1timme sen var och inhandlade ett ciggpaket. Jag bor ovanför Ica och Konsum men jag gick ändå till Shell och handlade eftersom jag tänkte att jag mer ofta köper cigaretter där och att personalen skulle känna igen mig och att jag skulle slippa visa legitimation. Kanske är jag lite nojjig bara och tror att jag fortfarande ser ut som 17. Jag kanske inte längre gör det? Jag fyller ju 22 i år. Men det gick i alla fall bra för mig och jag slapp bli frågad om jag hade legitimation. Det skulle låta som en riktigt dålig bortförklaring och jag skulle börja förklara att jag glömde det i min brors husvagn och att han borde ha skickat upp det nu så jag borde ha det nu idag!?!?!

Idag börjar jag jobba kl 15:00 och jag längtar faktiskt. Jag är rätt rastlös just nu måste jag erkänna. Jag pratade med Lillan för en stund sen och hon kommer nog att hämta upp mig när jag slutat jobba 21:30 och ska se film eller iaf ta det lugnt ikväll.

Ne nu ska jag se ett avsnitt av morden i Midsomer så att tiden går fortare tills jag börjar jobba..
Puss

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback