finbesök

Idag kom pappa, britt och farmor på visit till mig över dagen. Vi åt lunch på mathörnan, kollade in silvermuseet och åkte ut på en rundtur och jag visade dem mitt Arjeplog. Sen drack vi kaffe här hemma hos mig och packade ihop 2 lådor med grejjer som jag inte riktigt behöver nu under den sista månaden som jag kommer att bo här.
De åkte för en liten stund sen och nu funderar jag på att gå ut och promenera en stund eftersom det fortfarande är så vackert väder ute. Klarblå himmel och -1°.


Farmor fick fota mig och pappa och han fick fota mig och farmor. Tyvärr hann jag inte ta någon bild på mig och Britt.

Jag blev så himla glad att farmor också följde med och hälsade på mig. Varken pappa eller farmor har varit och hälsat på mig här i Arjeplog och eftersom farmor är min favorit så blev jag extra glad att just hon följde.
Det var i början tänkt att pappa skulle komma. Men då ville Britt följa och så bjöd dem med farmor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback