besökt sjukgymnasten



Jag har fastnat för en ny "låt-på-repeat".
Den är så skön men jag får itne hem den på datorn så ja måste lyssna på den via youtube..
Jag som tänkte bränna en ny skiva med den som nummer 1!!!

Idag mår jag bättre, betydligt bättre än igår. Hade lite migrän i morse men det har lagt sig nu.
Kl 14:00 hade jag en bokad tid hos sjukgymasten på sjukstugan.
Hon kände på ryggen och jag fick vrida och böja mig åt alla håll och kanter.
Hon bad mig sedan sätta mig ner och berättade att jag är väldigt tränad men jag har otroligt överrörlig rygg.. Nästan för överrörlig. Hon sa att hon undersöker många som är överrörliga men jag är jättejätteöverrörlig.
Även fast jag är muskulös och tränad så måste jag träna upp de små musklerna som ligger närmast kotorna.
Så jag fick ett program att följa 3gånger i veckan i nån månad för att hårdträna de små rackarns musklerna.

Jag blev faktiskt chockad när hon sa att jag är så tränad/muskulös. Jag trodde att jag var nått annat slappfläsk men tydligen inte det! Men jag tycker jag fick bra svar utav henne och det här kommer nog blir bättre så småningom.

Ikväll ska vi alla tända ljus kl 21:00 för Engla och hennes familj.
S
en ska jag och Anci se Save The Last Dance 2. Jag har nämligen inte sett den men tyckte att första filmen var jättebra!!

Nu ska här ta o städas lite..

PussPuss XXX

Kommentarer
Postat av: Bea

Man törs ju knappt lyssna på nå låtar av dig längre :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback