Beslutsångest som heter duga?!?!

Vaknade upp imorse och med idéen att jag skulle skriva ett blogg inlägg som hette: Jag har en beslutsångest som heter duga. Men nu när jag väl sitter här och skriver så vet jag inte alls vad det är som jag har sån beslutsångest om.. Jag kanske kommer på det så småningom.

Iallafall så blev jag så stolt över min middag igår så jag tog en bild på maten :D
image116


Idag har jag inte så mycket planerat annat än att bara ha en nice relaxin day.
Nu har jag sagt i flera dagar att jag ska städa och det har då tamme tusiken inte hänt. Så någonting som skulle vara nödvändigt att göra idag är att dels städa men även gå till återvinningen med mina 2 påsar fyllda med glasflaskor. Det får bli ett av dagens måsten tror jag.

Förra veckan beställde jag en namnbricka  på vavnamn.se och igår fick låg den och väntade på mig i brevlådan.
Man kunde välja 2 textrader, bakgrundsfärg, textstil och även om man ville ha nån filur. Jag var rätt tråkigt och valde en en vit bricka med kursiv text: Sofia Undersköterska
Ääh, kolla här.
image117

Nog för att jag har en himla fin hemmagjord namnskylt, men det är kul att ha en ordentlig också!

NU kom jag på vad rubriken skulle betyda!!
Jag vaknade och funderade om jag ska spara ut luggen/håret eller om jag ska klippa mig igen som jag har haft den sista tiden med rak lugg.. Jag kan absolut inte bestämma mig, men det kanske är min baktanke att inte kunna bestämma mig. För om jag inte bestämmer mig för nånting så växer ju håret och jag får håret som ett av alternativen..

image119image120
Lång snedlugg eller rak lugg??

Kommentarer
Postat av: Moa :D

RAK :D

2008-04-18 @ 17:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback