back playin up

Min dag idag har sett ut som många andra dagar.
Jobbade till fem, gick och solade, kom hem och duschade, lagade middag och somnade sedan på soffan och vaknade upp för drygt 1timme sen. Det är så härligt men sånna här dagar. När man ändå inte har någonting planerat och går och väntar på att tiden ska gå lite fortare.. Jag är nu inte den som nu är uppe hela natten just för att jag sovit middag.
Sovit middag det har jag gjort i många år det har blivit som ett beroende nu.

Britt ringde och väckte upp mig 21:30 för att rådfråga lite om tatueringen och sedan berätta att den bombade mannen som det skrivs så mycket om nu i tidningarna, Han som mördade Engla 10 år har nu erkänt att han sommaren 2006 gjorde ett våldtäktsförsök på en flicka på Grundbogatan i Sandviken.
Jag får lite rysningar när jag tänker på att sommaren 2006 så bodde jag i min lilla lägenhet på Grundbogatan i Sandviken. Usch.. Den där gubbasvinet har passerat min gata och försökt våldta en tjej.. Grundbogatan är bara en raksträcka och inte ett stort kvarter. Huvvaligen!!!

Imorgon tänker jag ringa till naprapat peter i piteå och säga att jag vill komma dit för att rätta till min bröstrygg och mina låsningar/upphakningar där. För såhär kan jag inte gå och ha det nå mycket länge till.. nej o nej.. nu börjar det bli plågsamt rent.

Jag har även hunnit med idag att måla naglarna strax före jag somnade. Så nu har jag mörkorangea naglar ;P

Michaels telefon har gått sönder på nått vis så han har ingen signal på den. Därför har jag inte hört någonting ifrån honom idag på dagen. När jag klev upp ur soffan nu 1timme sedan så märkte jag att han hade skrivit här på msn och ett långt mail. Så nu vet jag hur det ligger till. Det har faktiskt känts lite underligt när jag inte hört ifrån honom någonting på dagen.
Vanligtvis så smsar vi hela dagen på jobbet och pratar senare på kvällen på msn och innan vi lägger oss så pratar vi i telefon nästan 1 timme.
Det är så härligt att vara nykär.

En till låt som ligger på repeat i stereon. Förlåt Bea om även denna fastnar och du nöter den.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback