2veckor och 6gadar

Igårkväll var jag så himla trött att jag somnade direkt jag slog igen ögonen. Hann inte prata med Michael nå länge. Vaknade i morse kl 11 och var inte alls pigg fastän jag dp sovit ungefär 10timmar.
Jag är nog så himla trött eftersom det är rätt mycket på jobbet just nu. Jag jobba 15:00 - 21:30 idag men imorgon så är jag ledig!! Jag ber till vädergudarna att det ska vara kring +10º och strålande sol. För mina planer för min lediga dag imorgon är att sätta mig i en snödriva och sola.. Idag blåser det lite väl mycket för att gå ut på en långpromenad lite lättare klädd, dvs utan jacka!

Idag har jag fått orderberkräftelsen från forever21 och min beställning fraktas just nu till sverige och pengarna är dragna från kontot... Jag ska nog börja beställa mer grejjer från internet.. Det är med spännande att sitta och vänta på dem och lite oroligt om de ska passa eller inte.. men oftast passar det ju kanonbra.
Jag är fortfarande rätt överraskad över mig själv att jag beställt rosa och blommiga kläder. Det har aldrig varit min stil riktigt.. Det blir spännande om det blir så fint som jag har tänkt mig!!


Nu har jag fastnat med blicken på tvn och inte skrivit någonting vettigt på 1 timme så ja tror jag ger upp nu..

Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback