27 dagar

åååh så irriterande. Jag skrev nyss ett vanligt långt blogginlägg men när jag publiserade så var jag tydligen utloggad och inlägget borta. Kraftigt irriterande.
Vi tar det igen då..

Dagen idag har varit väldigt lik gårdagen.
Jag jobbade till 16:30 och gick direkt till Ica och handlade lite mat. Sedan gick jag över till apoteket och hämtade ut min migrän medicin. Det var på tiden för jag har verkligen varit snål med dessa tabletterna. 60kronor per tablett och en förpackning innehåller 6 tabletter. En förpackning a la 360kronor vill säga. Det är ju nästan ett rån. Som Frida Johansson skulle säga.

När jag kom hem så duschade jag, lagade en middag bestående av pasta broccoli gratäng. Mycket lyckad och god blev den. Sen har jag som vanligt legat i sommar och sovit och vaknade nästan en timme sedan.

känns tråkigt att jag inte har råd att åka till gävle i helgen och träffa elin.. hon är i italien nu och kommer till gävle imorgon. stannar där till på tisdag, sen flyttar hon till irland.
Egentligen skulle jag och Anci åkt och hälsat på henne i Gävle i helgen men Anci jobbar och måste jobba och tjäna och spara ihop pengar innan hon åker till Tyskland och jobbar om drygt en månad och jag ahr inte råd att åka ner själv eftersom jag bara äger lite lite pengar nu innan löning och även jag måste spara mina cash för at ha lite att spendera när Michael kommer och hälsar på mig nu om 27dagar.

Idag fick jag ett sånt glädje rus när jag gick till jobbet kl 7 och kom att tänka på det Michael sa till mig igår. Han har fått biljetterna och allt med bokningen. Så om 27dagar kommer jag kl 14:10 stå på kallax och se honom i ögonen igen! Jag längtar sååå..

Nu ska jag diska undan, se klart So you think you can dance och städa lite innan jag går och lägger mig..
Vad ska man göra i helgen nu då när jag är ledig i 3 dagar? What to do?

Puss och go!!
XXX


Kommentarer
Postat av: AnCi

Vet du vad gums? de första ja nästan gör när ja sätter mig vi datorn är att läsa din blogg och se om du har skrivit nå nytt. Du är super duktig på de! Vi hörs i morgon! puss och go

2008-04-17 @ 22:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback